Sorgligt

Ja då var det över då.. min tid på opeartaion, men det är inte sista gången jag satt min fot där kan jag säga =) Som tur var hade det itne vart alltför mycket action i går kväll, så jag missade ingenting =) I dag har vi... hmmm.. får se.. jag har ventilerat på mask =) skoj men tröttsamt för armen.. jag är fan väldigt otränad.. eller ovan kanske.. sen har vi haft slutbedömning också =) Fick godkänd och en väldigt gullig kommentar =) KOmmer sakna operatin och min gulliga handledare.. jag skulle kunna vara den eviga eleven... nääää måste bara få lite bättre självförtoende så ska nog det här gå fint också =)

Kom precis hem.. har hämtat busen hos farmor, han hade skött sig som vanligt =) Mor och far är på väg ner till borås för att stänga av vattnet i stugan och förhoppningsvis får de med sig Timo på hemvägen.. han flyttades från uppsala till borås här i veckan.. för eftervård, eftersom han är skriven i borås =/

jag ska nu ta å laga i hop lite mat.. sen ska jag vila en stund och i kväll blire party =) ska hem till jessica för att sedan gå en sväng på blå K för att se henke och dom spela.. sen kanske det blir en depåsväng också =)

Jag och jessica var ute och åkte bil i går till halv 1 i natt.. vi hade massor att prata om.. vi åkte överallt och ingenstanns.. vet egentligen inte vart vi åkte.. men mycket välde upp.. Vi har våra problem både hon och jag just nu.. så vi behövde ventilera lite =) ja det var toppen!

Nej nu vet jag en liten nemo som börjar bli hungrig.. bäst jag ger honom lite mat..

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att prata av sig om allt o inget ibland :)

2007-09-28 @ 17:10:50
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0