Sista veckan

mmm går in på sista veckan nu på opeartion =/ Känns skittråkigt.. jag har verkligen haft skitkul denna placering! I dag har jag haft en annan handledare än mattias, för han skulle sitta i receptionen.. inte så givande för mig =) Men han hann ju däremot berätta att jag SOM VANLIGT missade nåt vääääldigt spännande i fredags.. de hade fått in ett subduralhematom som var tvungen att borras.. man borrar alltså ett hål i skallbenet för att släppa på det tryck som blödning orsakar mot hjärnan.. liiiite spännande! Det är ju sånt som jag vill se =) men men.. jag håller tummarna för att det händer nåt spännande nu på fredag när jag ska vara med =) första och sista fredagen.. säkert enda fredagen som det itne händer nåt också.. typiskt..

Jaja.. i dag har jag i alla fall intuberat! nästan alldeles ensam =) Jag höll i laryngoskåpet och allting.. krossade itne en enda tand =) skitstolt är jag! Men jag såg dock baar ett stämband så narkosläkaren fick ta över och leta på det andra åt mig ! Sen fick jag stoppa ner tuben också =) det avr så roligt sååå =) men det är det mest dramatiska som har hänt i dag också.. sen hade vi bara lokalbedövningar och en som sov på larynxmask.. I mån hoppas jag på mera action =)

Nu ska jag sätta mig med min seminarieuppgift som vi har tills på torsdag.. får skylla mgi själv som inte gjorde den i går, börjar ångra mig nu.. men det är försent =/ jaja.. bara å bita i hop! Efter det ska vi nog över till jessica oh jimmy och se en film.. om det hinns med.. bäst att sätta fart med en gång dårå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0