Pirrigt värre

UNgefär vid den här tiden i mån kommer jag att vara alldeles ifrån mig =) Eller det är jag vlä redan nu också.. men i mån vid den här tiden kommer vi snart att vara på väg för att hämta hem lilla nemo =) Vi åker väl vid 12-13 tiden!! Tommy ska jobba i natt så han lär väl få sova ut lite grann i alla fall... Ska ringa till Monika, uppfödaren i dag och prata lite om när vi tänker åka och så..

Har ringt och fixat försäkring i dag =) Den kommer att gälla från och med i mån.. sååå nu är väl allt fixat och klart inför lillen.. hämtade hem en kartong från mamma i går som jag ska ha honom i den första tiden tills han blir rumsren.. matskålarna står på plats =) nästan så jag ringer och bokar tid för vaccination om 4 veckor =) hihi.. nej nån måtta får det vara..

Har hunnit med en massa annat här på morgonkulan också.. vaknade först kl 06, men lyckades somna om.. gick upp vid 8 fixade som sagt försäkring, tvättade en maskin, sprang en runda med challe, tvättat en till maskin och så har jag börjat skriva på vår intro. till c uppsatsen! det kommer bli sååå bra.. Har letat info om fibormyalgi kanske vart lite för mycket, men sådana fall får vi banta ner det.. hellre för mycket än för lite =/ På söndag ska vi ses i falun och skriva i hop det sista på Pm och sen skicka in.. Ska leta lite artiklar nu och sen ska jag faktiskt kika på hemtentan...

I kväll ska jag vara barnvakt igen. Ilah ska sova här.. mamma är i nåns stuga med sina jobbarkompisar och pappa jobbar natt.. så det passar sig bra.. det gäller att ställa upp nu för vi lär ju behöva en massa hjälp sen med våran lille =)

Ser att grannen ligger i rabatten nu, det borde jag också göra.. men det skiter jag i för tillfället! Har en massa annat som måste göras först..
nu ska jag väcka liv i darling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0