Oj vad synd

Var precis upp till bibblan.. skulle hämta böcker som jag behöver till intron på uppsatsen.. gissa... bibblanhelvete är stängd på lördagar !!!! skit! Nu kan jag itne göra så mycket som jag hade velat på uppsatsen juuuuu.. men inte blir jag så ledsen för det eller =) Då blir jag ju ledig i helgen ;) Men får jobba asset av mig i veckan i stället.. piss..

Såg en ambulans utanför min farmors trappuppgång när jag åkte förbi.. blev lite orolig och ringde mamma.. hon ringde farmor och det visade sig att Timo, farmors karl (inte min farfar) hade slagit i huvudet och fått åka in.. usch otäckt! Hoppas det inte är någon fara med honom..

JAha.. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med.. börja läsa nån atriklen kanske? mjjjaaa.. får se.. ska underhålla hundarna lite först.. sen blire ju marknad också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0