Nöjd

Ja jag börjar känna mig nöjd med den här dagen.. dags för sängen snart!

Sen jag kom hem har jag klurat på syfte och frågeställningar fixade i hop hela 3 styckna =) vi kanske får formulera om dom lite.. sen lagade vi mat tillsammans.. det blev hemmagjord potatismos och ugnsstekt falukorv med grönsaker till.. supergott! Mamms och papps var här en snabbis och kollade in nya taket som blev kanonsnyggt! Ska knäppa ett kort så ska jag lägga upp den nya bilden bredvid den gamla med det gamla fula görna taket.. det blev en stoooor skillnad! Nu har vi svart plåttak som ser ut som takpanner..
Har kikat på sjukhuset och top model och the dogwhisperer! Han är så jävla bra! Där får man mycket tips, även om man inte törs prova allt han gör.. men för det mesta äre ju bara lite sunt förnuft som man har tappat på vägen bara för man tokfokuserar på helt andra grejjer..
Åhhh jag blir påmind hela tiden om hundar hit och hundar dit.. Våran lilla bäbis kommer ju på lööööördag! Fast i dag har dagen gått rätt fort ändå.. så det står nog inte på förrän vi är på väg ner för att hämta honom =) LIlla challe ska bli storebror =) UNdrar vad han kommer tycka egentligen.. han som tycker ilah är jobbig.. men det där får de sköta själv, det blir bäst så! Han är ju faktiskt 1,5 år äldre han får uppfostra honom på sitt vis.. det kommer att bli kanon, det vet jag!

I mån börjar idol.. ska bli spännande å se tomas som gick så långt.. synd att han itne fick stanna hela tiden.. han är ju duktig han!
Först blire lite praktik med lite operation!
men nu äre nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0