Nervositet!

Ja i dag gäller det! 2,1 mil ska springas.. på mindre än 2 timmar och 45 minuter för sen släpper dom inte in en i mål längre.. såååå.. jag tänker satsa på 2 och 30 tänkte jag! Mamma vill springa på 2 och 15 men jag vet inte om jag pallar.. kanske, kanske inte.. vi får se.. roligt ska det bli i alla fall känner mig taggad nu! Nervositeten för vårt andra beslut som jag skrev om i går har lagt sig.. för nu har vi bestämt oss =) Jag återkommer nog med mer information i kväll för då vet vi helt säkert =)

I går var christine hit också och hälsade på, kollade in nya huset och vi bestämde ämne för c uppsatsen! Vi kommer att skriva om sjuksköterskors upplevelser och handlande kring hotfulla och våldsamma patienter på akutmottagningen! Spännande va.. det ska bli riktigt roligt att sätta fart med skrivandet =)

Om 1,5 timme åker vi mot sthlm! Måste ringa mamma och höra hur hon mår =) Pappa ska också med.. tommy kan tyvärr inte följa med de måste göra klart taket i dag.. och i dag blir det klart för i går började de att lägga på plåt, det blir så himla snyggt! Som ett helt annat hus alltså..

Nej nu ska jag fortsätta drömma och hålla tummarna..

Önska mig lycka till för i dag nu =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

LYCKA TILL! Det här klarar du!! :)

2007-09-01 @ 09:39:05
URL: http://jessica.norling.bilddagboken.se
Postat av: Tess

Åhhh tack så mycket =)

2007-09-01 @ 10:12:07
Postat av: Sara-Mira

Lycka till!! Det kommer gå jättebra, I know it!! :o)

2007-09-01 @ 10:30:57
URL: http://saramira.blogg.se
Postat av: Jessica

NÅ ?! Hur gick det ? :)Jag har väntat på uppdatering hela kvällen =)

2007-09-02 @ 00:17:28
URL: http://jessica.norling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0