Knä op. x2

Ja i dag har jag sett två styckna knäoperationer! Det var en upplevelse i sig.. värsta snickarverkstaden =) Till andra open frågade kirurgern mig om jag ville assistera honom, det ville jag men jag vågade inte!! Jag visste att han var stressad och hade jag assisterat då hade vi stått där fortfarande kan jag lova !! Ska ju gå med op ssk nu 2 dagar så jag hinner nog med att assistera också! men roilgt och lärorikt såklart har det vart!

Slutade som sagt lite tidigare så jessica åkte med i bilen hem.. Hennes utbildning låter så himla spännande och hon är alltid lika entusiastisk över den! Hon passar perfekt för det! Ska över dit och kolla in Idol i kväll =) Först ska jag söka lite vetenskapliga artiklar!
Älskling håller på å gör våfflor åt oss =) Mums.. nej nu måste jag ringa christine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0