Good morning everyone!

I dag är jag utvilad och lyckligare än nånsinn =) Lyckades få Nemo att somna om i morse vid 6 tiden så vi slummrade ända till 8 !!! Skönt.. Ska poa lite med mina sökningar på artiklar, eftersom vi har bytt årtal =/ ska träffa christine på skolan kl 12!

I kväll kommer pappa hit.. han och tommy ska dricka öl och rusta hall =) hehe.. Vi har ju öppnat en vägg (jag vet för många veckor sedan) men vi måste ju ha nånting brärande där eftersom det är en bärande vägg.. så då har morfar vart så snäll och gjort en sån där limmträbalk åt oss som de ska sätta upp i kväll.. själv tänker jag nog ge mig på att måla i ytterhallen.. ni vet där vi har slagit upp panel.. det har ju liksom stått lite stilla nu när vi har en bäbis att ta hand om =) men i kväll då ska jag måla taket och grundmåla väggarna.. hoppas vi hinner upp och köpa färgen som vi har bestämt oss för.. det kommer bli kanonsnyggt! Skulle vart ut till storvik och köpt kaklet som vi hittade där.. får se om vi hinner.. Det är så mycket att göra men det är så himla kul =) Trappen ligger däremot långt ner på priolistan nu =/ Måste göra klart praktiken först.. sen när det blir lite lugnrare när vi bara har uppsatsen att arbeta med då ska jag nog sätta lite fart där med.. vi har tänkt göra klart hallarna, trappen upp och hallen uppe innan vi tar en paus.. sovrummet ska vi göra lite senare i vinter.. sen är ju faktiskt allting klart =) näääästan.. eller klart blire ju aldrig.. men alla rummena förutom lilrummet innanför är rustade! LIllrummet innanför datarummet får vi vänta med det tills det blir kid på gång =) Vilket dröjer ett tag till !!

Nej nu har jag ett mycket viktigt samtal att ringa och så ska jag säta lite fart här så jag kommer i väg till flaun till 12 =)

ha en underbar dag alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0