endast 4 dagar kvar...

Tills vi får hämta hem lille nemo =) Åååhh vad jag längtar!!

Idol var bra.. en del pinsamheter och en del otroligt duktiga människor =) Nästa år ska jag nog lämna in ett sånt där tips som man kan göra på jessica =) Hon och hennes syster jennie sjunger otroligt bra! Längtar tills de blir ifrån borlänge, då är Tomas med! De har till och med gjort reportage om honom här i hofors.. cooolt!

Jaja.. snart ska jag och min man krypa ner under täcket och kika på en rysare tillsammans, gissar på att jag kommer sova som en stock inom en halvtimme =/ I mån äre praktik som gäller igen.. hoppas jag får vara med om nåt nytt.. nu har jag ju sett en del.. 2 knä op. i dag bara.. och så ska jag ju assistera =) Spännande! Hoppas jag itne ostreliar nånting bara ;)
efter praktiken ska jag hem till christine! Vi ska diskutera c uppsats! Troligt att vi komemr byta ämne =/ Känns som om vi tar oss vatten över huvudet IGEN med det här ämnet.. finns för lite vetenskapligt och så äre så svårt att hålla sig till enbart omvårdnaden.. för det måste vi ju. eftersom det är vi som är omvårdnadsexperter! My ass! det är det uskorna som är!

I dag ringde niklas också.. det blev en lite LOve tror jag han skulle heta.. ingen emil! Det vart 10 dagar för tidigt men allt hade gått fint ändå =) Hoppas de får komma hem snart och installera sig där =) Vi ska åka in och hälsa på sen nån dag när de fått det lite lugnt!

usch vad trött jag är... men lycklig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0