Bilder!!!

Här är Nemos mamma Nova
 
Och nemos mormor Laila

Här är några av Nemos syskon


Som vanligt och det som bara inte får hända!!! Var ju att batterina i kameran tog slut =/ Så några bilder på nemo hann vi inte få med kameran, men jag har fullt med bilder på mobilen såklart =) ska bara hitta usb kabeln till den så ska jag föra över några därifårn =)

Nu sover grabben bredvid mig i sin kartong.. bäst å passa på medans han sover.. Har pratat med MOnica och berättat att allt gått bra =) fick hennes mejladress så vi ska kunan hålla kontakt och så kan jag skicka bilder och så.. superkul känns det!

Har även skolarbetat en del letat lite artiklar och så.. massor med folk har ringt och vill komma och hälsa på =) Synd bara att jag inte blir hemma dåe =/
nej nu ska jag pussas lite med min tomy som har vaknat till liv..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Herregud vilka fina hundar! Nu får du skynda dig och ladda batterierna så jag får se bilder på nya kärleken! :) Är sååå nyfiken!!

2007-09-10 @ 13:13:13
URL: http://jessicanorling.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0