Bättre..

ja jag mår lite bättre nu.. men har en fruktansvärd huvudvärk.. undrar om det är brist på kofein eller vad det kan vara.. ska nog ta mig en kopp innan.. orkar inte ha huvudvärk när vi ska träffas allihopa..

I valbo vart det inte så mycket handlat.. hyllplnanen som jag skulle ha var slut för tillfället =/ och så kunde jag inte betsämma mig för konsoller.. men men.. köpte två paket med spotlights så nu har jag 4 styckan, har ju 2 hemma redan i reserv om det skulle behövas.. och så köpte jag lösa krokar som jag ska skruva fast i hyllplanen sen så det blir hatthylla utav det =)  träffade op.uskan som jag gick med i början på praktiken.. hon och hennes väninna hade dragit till ikea =) en supegullig tjej..
efter det gick jag i klädaffärerna men hittade inget.. så jag åkte över till jennys hund och katt.. där träffade jag en staffe som inte var helt fullvuxen, men jag frågade aldrig hur gammal han var.. han såg precis ut som nemo fast han var helsvart med vit fläck på bröstet.. men lika ivrig och glad och skulle pussas hela tiden =) På jennys beställde jag en matskål som Nemo ska ha när han är färdigvuxen.. Han måste ju ha nån sorts upphöjning eftersom han inte får så mycket nacke sen.. och jag vill inte att han ska behöva huka sig så hemskt.. så de skulle ringa när den har kommit =)

Ingen skolarbete har det blivit gjort heller.. nu fr jag verkligen skylla mig själv.. får jobba som tusan i veckan i stället.. jaja..
Nu ska jag göra mig klar för middagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0