We are on a break

ja vi får se om det lyckas lösa sig för oss.. Älskar min underbara vän men inte som förr.. Vi är inte bra för varandra.. men jag hoppas det löser sig till det bästa för oss.. Just nu bor jag hos mina föräldrar.. Tänker inte göra nånting förhastat!

Dagarna går fast jag helst av allt skulle vilja att tiden stod stilla.. men det gör det inte så det är bara att försöka hänga med så gott det går.. I dag började vi med katastrofmedicin, vilket var bra.. det fick en på andra tankar och det gick rätt bra att koncentrera sig.. På torsdag ska vi ut på övningsfältet och ha katastrofövningar med räddningstjänst och amulanspersonal, det ska bli superspännande!

Jag och syster tog en lång promenad i dag, det var underbart! Nu är vi hos mamma och pappa och ska käka lite tacos tillsammans..

ja jag har inte så mycket mer att tillägga just nu..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas allt ordnar sig till de bästa!!!

2007-10-02 @ 17:37:03
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0