Tv-kväll

Yes i dag äre ju min och Jessica Tidermans tv-kväll =)) Desperate housewives äre som gäller!! Får se om hon kanske kan komma till mig i kväll, har lovat se efter mina föräldrars hund..

I dag äre tisdag! Jag ska besikta bilen.. hoppas det går bra.. sedan har jag sagt att jag kanske.. kanske kommer att tvätta och städa ur den =)  om inget viktigare dyker upp så fåre nog bli så, det behövs verkligen!!

Sitter i skolan och väntar på C, vi ska gå igneom den andra uppsatsen och eventuellt börja med diskussionen... eller åtminstonde en liten abstract kanske? innehållsöfrteckning.. mmm.. vi får väl se..

NU börjar det dra ihop sig =) snart äre dags för praktik igen.. Hc i falun äre som gäller då.. det ska bli spännande! 4 veckor på hc 1 vecka på MOh-teamet och 1 vecka på BVC/MVC! myyyyys.. nu äre också mindre än 3 månader till examen! måste börja söka lite mer jobb.. Kan inte förlita mig på att jag får på 105:an även fast det låter mycket lovande.. ska söka på 25:an också..

Nej nu ska jag kolla in min facebook, se om det hänt nåt nytt där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0