Tisdag

Vilka söta kommentarer jag fick i går =) Tack! Trodde jag skulle få elaka kommentarer.. aja..

I dag äre tisdag! Sitter i skolan och väntar på C, vi ska skriva på uppsatsen.. Senare i dag har jag inget inplanerat.. ska laga mat och hem till jessica och kika på desperate housewives bara.. I mån har jag fått tid för klipp och färg!!! JIhoo.. kom på att det var 8 veckor sedan jag klippte mig nu.. Och jag är så grymt trött på den här kritvita färgen.. Så nu ska jag bli mer neutral igen =) Kanske lägger en toning och göra mörka och ljusa slingor i det.. mmm vi får se.. är så rädd att det ska se grönt eller grått ut bara... Är lika nervös varje gång en frisör ska färga mitt hår.. men men det blir nog bra! På torsdag ska jag till tandläkaren och ta bort stygnet.. och på fredag kommer S hem =)) Kanon..

På fredag är ju jag ledig också.. då ska jag nog passa på att åka hem till niklas och karin och hälsa på dem och lilla Lowe.. ska ta med mig Nemo också så han och malte får leka av sig lite.. de har ju en miniatyr bullterrier, skitsöt! Fast det var längesen jag träffade honom nu.. så det ska bli skoj =)

nej nu ska jag inta vårt bord för nu Kommer christine!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0