sötaste

i dag har jag köpt det sötaste jag nånsinn sett =) återkommer till det..

redovisningen gick skiiiitbra! våra oponenter hade absolut ingenting att komma med =) inte läraren heller direkt... så nu äre bara å köra vidare med diskussionen =)
vi slutade vid halv 1, då käkade jag och christine lite lunch sen släppte hon av mig poå stan..

jag skulle ju inhandla nåt till 1 årskalaset.. och guuuud vad mycket sött det finns! kommer nog shoppa ihjäl mig sen när det är dags för bäbiskläder, precis allting är ju gulligt =) hittade två klänningar som jag stod och velade emellan.. första var en sö brun liten klänning med rosa band i midjan och den andra var en skittuff kjol med hängslen till och en vit skjorta.. det vart kjolen och skjortan =) huuuur gulligt som helst.. hoppas det blir bra =)

hittade även en ny tröja åt mig själv.. jag är hopplös på hoodietröjor.. det vart en naturvit från puma, lite längre modell.. skitsnygg! och en ny bh.. Nemo tuggade sönder min boxarbh när vi var i örebro.. så det vart en ny sådan..

kom precis hem.. åkte tåg i dag.. ingen höjdare.. blir nog inga fler tågkort efter det här.. ska dricka lite kaffe nu med mina päron när mamma kommer hem sen ska jag ut och kuta lite.. får se vad vi hittar på mera..

nej nu ska jag kolla lägenheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0