ONsdag

yes onsdag i dag.. sitter i skolan.. kom precis.. fick åka bil med Jessica T i dag, det var rirkigt skönt.. skall ta tåget hem sen.. Pappa är hundvakt.. I kväll MÅSTE jag ut och röra på mig, har inte sprungit på jag vet inte hur länge.. eller så kanske jag ska pallra mig till badhuset och simma ett par längder? ja vi får väl se..

Annars så har jag itne så mycket inplanerat.. Ska snart ha uppsatsredovisning av resultatet, hoppas det går vägen.. sen om jag hinner (innan tåget går) tänkte jag hinna med en runda på stan.. ska ju på 1 årskalas i helgen =) Nova, emmas bäbis fyller hela ett år.. sjukt vad tiden går snabbt!

Nu ska jag kika runt om jag kan hitta nån bra bostadsförening i gävle.. måste börja leta lägenhet nu.. Pratade med Sanna i går, hon blev överlycklig över att jag skulle flytta tillbaka =) Hade inte pratat med henne sedan.. jaaa.. typ nån månad sen så vi hade massor att skvallra om =) I mån blire gävle och eventuellt takida, då ska vi hem till henne innan.. tror inte det blir utgång för mig, är så trött och tråkig.. men jag ska nog med in och träffa tjejerna i alla fall..

nej det här har jag inte tid med.. måste fixa och dona lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0