Halva veckan

yes i dag äre Onsdag.. halva veckan har gått.. lillördag.. ja ni fattar! Jag har klipptid i dag!!! Börjar bli nervös.. tänk om färgen inte blir bra? Kostar det 1300 då ska man fan bli nöjd.. Aja.. det löser sig! Måste ner en sväng på stan också för att hitta nåt nytt fint tills på fredag.. nån liten topp bara.. inget märkvärdigt.. För på fredag blire utgång =)) Jag, emma och anna.. eventuellt att syster följer med också.. får se.. vi ska kika på idol (såklart) och dricka lite vin.. det blir himla trevligt =) får se om jag hinner med sandviken.. emma ska komma på lunch också på fredag när jag äntligen är ledig =) sen kommer ju S hem.. hade tänkt jag skulle bjuda på lite mat innan vi ska i väg..

aja.. I dag äre syster som har nemo, tommy kunde inte.. Ska nog hem dit i kväll och kolla in greys..

Jag kanske ska köpa en ny dator också =) en laptop.. en likadan som mamma och pappa har.. ajaj.. nej nu ska vi jobba med uppsatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0