aldrig som man tänkt sig

nej ta mig fan! Hade verkligen sett fram emot att simma och bubbla och bara ta hand om mgi själv.. Kom på i sista stund efter att jag packat väskan och allting att det för fan är höstlov!!!!! en annan har ju itne haft det på 100 år så jag hade egentligen ingen koll, förrän det slog mig.. tittade i hoforsbladet och såg att självklart vare barnbad enda fram till 17:00.. jag vart så jäkla grining så jag sket i å packa upp väskan ens.. det får jag väl ta å göra nu när jag ska duscha..

ja så det vart inget bad.. åkte ner och sprang runt 7,5:an i alla fall, det gick bra.. sen solade jag efter det och var över till anna en sväng.. hon bor ju precis bredvid.. hon skulle ut och jobba natt...

såååå nu är jag hemma igen.. nu ska jag duscha och sen äta middag med min kära familj.. sen hem till emma och fika lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0