underbart

Att vara här är helt underbart =)

I dag har vi inte gjort så mycket... jag hade med mig nybakat bröd i morse när jag kom efter frukosten tog vi en promenad genom staden.. en del folk ute fast det var rätt tidig söndag.. efter promenaden åkte vi ut till coop och handlade mat för några dagar.. jag åker ju hem på tisdag.. nu har vi precis lagat mat.. det blev kyckling, klyftpotatis och en jättegod sås som S gjorde på creme fraise, enbär, timjan..

Har bokat biljetter till nya filmen solstorm i kväll, det ska bli spännande =) hoppas den är bra..

har tagit med mig skolböckerna hit.. tänkte plugga lite inför tentan.. har ju anmält mig till klinisk slutexamination FRIVILLIGT!! det ni ;) så jag tänkte försöka plugga lite till den..

nej nu blire mys ett tag innan bion börjar =) ha det underbart alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0