trött...

och jag mår illa.. nästan så man tror jag skulle vara gravid.. men så är icke fallet =)

I dag har jag vart på praktik igen.. lagt om sår, lindat ben, gett insulin, vaccinationer och en massa annat skoj.. justja gett intravenös injektion UTAN att sätta nål innan =) det hade jag aldrig gjort innan, så jag är riktigt nöjd =)

Annars då? Inte så mycket.. lämnade in uppsatsen i dag =) spännande.. 12/12 är det examination =)

Jag vet inte vad det är frågan om riktigt.. men jag är helt slut.. helt tom inuti känns det som.. Jag bara saknar =) åååhhhh jag blir galen!! På fredag kommer han =) äntligen!! Ska bli underbart underbart att han kommer =) det blir bara en massa mys.. och lite annat skoj såklart =)

nej nu ska jag bara inta soffläge tror jag.. orkar itne åka och hälsa på någon.. plugga? neeeej det orkar jag itne heller.. hinner med det ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0