primärvård

jajamensann, nu var man på distriktet då.. vet inte riktigt vad jag tycker om det.. men jag trivs i alla fall =) Kommer bli jätteroliga vekor att vara där.. har en toppenhandledare och kommer säääkert lära mig massor, men det är nog ingenting jag vill arbeta med if ramtiden.. men jags ka inte säga det nu.. har ju bara vart där en dag =)
I dag har vi vaccinerat på löpande band.. skitkul =) intrmuskulärt rakt in i överarmen bara =) och sen har jag gett lite insulin... annars har det inte hänt så mycket.. kikat runt på verksamheten och lokalerna bara =)
V 49 ska jag mäta magar och träffa småb'bisar =) det blir skoj..

nu ska jag sätta mig med uppsaten.. den ska vara inlämnad i mrogon i papperkopia, så jag måste pallra mig till högskolan i mån med =/ men men, det ska nog gå bra..

jag är helt slut efter dagen.. får återkomma med mer i veckan.. måste bara få det färdiugt nu

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en intressant dag!

2007-11-20 @ 18:41:49
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0