Im not dead

men nästan.. har mått värdelöst illa i flera dagar och i går blrjade det i magen.. "peppar peppar".. MEN.. i dag känns det lite bättre ;)
Vart ingen utgång i går som jag så länge hade längtta efter.. mitt nya linne som jag skulle ha å allt =/ men det gick ju inte men den magen.. kunde knappt stå rakt upp för det krampade så mycket..

Annars då? Praktiken har vart fantastisk so far.. trivs hur bra som helst! Hoppas bara jag mår bättre nästa vecka så jag kan vara mer koncentrerad =) Staffan kom i fredags.. vi har inte kunnat göra så mycket för min magen igen då.. men if redags var vi ut till hästbo till stefan och kikade på idol som jag hädanefter tänker bojkotta... skitprogram! Alla bra åker ju ut ju.. I går var vi hem till anna-maria och marcus och kollade in deras hus som de har köpt som de håller på å rustar för fullt =) jääättefint blir det! Verkligen.. ska bli sååå roligt å se det när allt är klart =) Sen åkte vi till valbo.. Staffan köpte nya skor, äntligen ;) hehe.. jättefina adidas.. jag orkade inte gå i så många utav mina affärer så jag köpte som vanligt ingenting..

I dag mår jag som sagt bättre så då ska vi åka till gävle och till fjärran och bada =) myspys.. sen svänger vi nog förbi i sandviken och kollar in niklas och karins hus som också rustas för fullt =)

Kommentarer
Postat av: L

Aah, men då vet jag vilken Staffan det är ju! Som är kompis med Stefan Eriksson.

2007-11-25 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0