frövi...

blir det i kväll.. vi ska hem till Staffans kompis Andreas, hans tjej Sofia och deras dotter Ebba! Vi ska dit och laga mat och förhoppningsvis titta på idol =)
Staffan var hem på lunchen, det var supermysigt =) efter det har jag och nemo vart i mariebergs köpcentrum.. var där en timme endast, jag har ingen ro att gå i affärer.. inte ensam.. det är tråkigt.. men jag hittade det jag var ute efter =) en svart korsett från HM.. till den köpte jag ett låntg guldhalsband som man kan vira två varv runt nacken och ett par stora guldörhängen till =) Så nu är jag redo för nästa partyyy! När det nu blir =) kanske nästa helg ;)

Nemi fyller förresten 4 månader i dag, det har vi inte firat speciellt mycket =) ska hålla i gång honom nu i nån timme till, sen ska iv ta en längre promenad så han är riktigt trött sen när jag och staffan ska åka och spela badminton, för då får han inte följa med.. då får han sussa gott i sin bur.. det bli 45 min badminton, sen bär det av ut til frövi..

nu ska jag försöka underhålla min hund lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0