Crap

Hemmastudier är fan skit.. jag skulle aldrig klara av en distansutbildning! Jag har NOLL diciplin =/ Klockan är redan 10 och jag har inte ens börjat och jag vet att jag definitivt inte kommer att hålla på till 4 i eftermiddag.. men men..

hittills har jag vaknat, ätit frukost, vart ute och gåtränat med nemo och sprungit en runda med ilah, duschat och laddat min mp3.. nu ska jag sitta här i några minuter och kolla alla olika mejler, facebooken, lunarn, lägenheter osv... sååå framåt en halv 12 kanske jag börjar läsa lite.. men jag har i alla fall hittat bra med material till min uppgift.. Hela 3 böcker och info på nätet, det borde absolut räcka till 2 sidor info.

I går kväll var jag på pump.. fan vad skönt det var efteråt.. inte i dag.. det var väl minst 6 månader sen jag var på pump sist och jag trodde ju att jag klarade av samma vikter nu som då.. det borde jag ju veta bättre..men men.. i dag känns det i hela kroppen, det är skönt.. man blir ju lite för bortskämd när man gått på pumpen på ett större gym.. musiken, instruktörerna allt är så mycket bättre.. men men.. man får väl hålla ut det är ju enda lilla hofors och de gör ju det gratis såååå... fast gratis veti fan.. det var sjukt dyrt! 400 kr för 10 gånger..

aja.. I dag ska jag som sagt försöka läsa lite, packa inför örebrotrippen i mån.. hälsa på farmor.. och i kväll äre ju housewvies kväll som vanligt hos jessica =)

Yes i mån efter föreläsninge åker jag till örebro =) är ju ledig tors och fredag så då passar jag på.. kommer ju itne al skunna ses lika mycket nu när jag börjar min praktik på måndag =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0