Sommar och sol

Underbart väder!! Ta inte slut nu bara för att jag är ledig i mån..

Dagen har vart underbar.. trivs så otroligt bra! I dag har jag fått agera lillsköterska igen =) det är så roligt.. dela mediciner, ta prover, ge injektioner, dokumenatera.. bra å träna inför kommande yrkesrollen.. Har setat ute och blivit bränd på axlarna =/ det svider lite grann.. men jag brukar sällan vara röd länge, det blir brunt ganska snabbt.. Smet lite tidigare i dag.. ska tvätta av mig lite och sen kila bort till konserthuset och kika på alla fina balklänningar, min kommer ju också vara där =) åhh den är sååå fiiin, jag kommer bli toksugen att gå.. som alltid när man är där och kikar.. Jag borde vara nöjd, har faktiskt fått gå 2 gånger på bal =)

i mån är jag som sagt ledig! Jessica ska klippa mig =) weiii.. spännande! Jag låter sällan någon röra mitt hår, men jag litar helt och hållet på jessica =) det blir lite sluttande frmatill, men ingen riktig bobbnacke, det törs jag inte =) Funderar på om jag ska göra nåt radikalt, kanske färga lite också =) Skulle vara riktigt snyggt att göra det tokblondt som jag har haft förut.. men det är så svårt att komma ifrån sen.. jaja vi får väl se hur det blir..

nej nu kommer mamma och hälsar på, måste vara lite social..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0