Regniga söndag

Yes i dga äre söndag och jag är ledig =) i mån börjas det igen.. jobba hela veckan + helgen =/ I dag har vi gjort min favoritsysselsättning =) shopping!!! Var såååå längesen jag var i kupolen nu.. har säkert inte vart där på över ett år, eftersom vi har bott i gävle.. så dit åkte vi i dag =) Hade med oss mammas hund så vi kunde inte stanna så länge som jag hade velat.. men vi hann igenom ett par affärer i alla fall och en hel del pengar hann vi göra av med också =) Bejbie köpte en ny munkjacka och ett par skor.. Själv köpte jag en ny sportbh, kanonbra och dyyyyyr =/ och lite underkläder.. hittade inte så mycket annat.. på jula köpte vi en ny hemteleofn, eftersom den andra dog utav åskan och så köpte vi en trädgårdsslang och lite annat smått =) har köpt en ny blomlåda och lite blommor som jag ska sätta nu och ställa ut... fint! Ska även ut och prova ny bh:n på en liten springtur =) I mån blire längre tror jag.. i dag blire en kortis bara..
Har hyrt en film till kvällen och köpt lite godis.. naturgodis is da shit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0