Pirrigt

Uhuuu i dag börjar jag på hjärta =) de ska bli sååå roligt, hoppas jag kommer att trivas.. har ju vart där förut, men då var det som sjuksköterskestudent! Nu blire som undersköterska =) ska åka snart för jag har en del ärenden att fixa.. ska till gamla lägenheten och hämta kryddor, köksknivar och diskställ =) har bara vart där en gång sedan vi flyttade och vi har lite småprylar kvar där.. åhh, kommer nog känna lite saknad ändå när jag kommer dit =) Bara lite..

I går kväll sprang jag som jag sa att jag skulle =) Är sååå riktigt nöjd.. 1,2 mil vart det.. mätte upp med bilen efteråt =) Så nu behöver jag bara plussa på en mil till på det så har vi halvmaran hemma =) hehe.. det ska nog gå bra..

I dags ka tommy fixa klart matsalen.. täcktapeten räckte inte riktigt.. sknades ungefär 2 m och nu måste vi köpa 10 bara för att de finns på sådana rullar.. sen nån dag här ska vi lägga govlet =) ååhh de blir sååå fint..

Nej nu ska jag ha lite frukost i magen sen drar jag.. önska mig lycka till =)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Lycka till Älskling :)

2007-06-12 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0