Över nu

Första dagen är över =) det känns bra! Riktigt bra, det kommer ordna sig.. lite nervös över hur jag ska hinna lära mig allting, det rä inte lite som ska in... det är ju skillnad att gå som sskelev och jobba som uska, det har jag ju aldrig gjrot typ.. vbt på ett ålderdomshem räknas knappt =) nej men det ska nog gå bra.. jag är ju inte ensam, det finns alltid nån jag kan fråga =) men det ska bli roligt! Kvällen har gått i raketfart! i mån ska jag göra f.m så det är bäst jag går och försöker sova snart..

Tommy har satt en jäkla fart här hemma.. nu är täcktapeterna klar, i mån blire måla tak och börja lägga golv.. sen äre bara lister och riktiga tapeter kvar =) sen har vi äntligen ett tv-rum, längtar sååå efter tv =) har inte sett på tv på över 2 månader snart =)

uh det ser ut att bli oväder, bara det inte blir som i natt.. blixtrar och åskar som jag vaknade utav.. inge vidare.. skiträdd var jag cokså.. speciellt nu när man bort i hus, mycket mer säkrare att bo i lägenhet
nej nu äre tack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0