Ny dag nya tag

Har vart så otroligt trött i helgen, finns ju en förklaringe till det också.. har man jobat natt och sovit 4 timmar för att sedan gå ut och jobba 10 timmar till så kan det hända att man är lite trött... I dag mår jag bättre, känner mig inte helt utvilad men jag känner att jag kan ta mig för och göra saker åtminstonde.. Men det är så svårt att veta vad man ska hitta på när man är själv.. det är ju inte direkt så att jag kan dra i gång och tapetsera vardagsrummet direkt.. sitter mest och tittar i taket typ.. Men i dag har det gått bra! Har klippt hela gräsmattan igen =) så stolt! gick så mycket bättre i dga än förra gången.. men då var ju gräset en halvmeter högt också =) Det blev så fint..

Nu ska jag åka in till valbo och inhandla utemöbler till våran uteplats =) kanske det blir invigning av grillen i kväll dåe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0