Nattugglan

det måste vara jag det.. usch å fy så trött jag är.. Tror jag skulle behöva lite kaffe.. intravenöst helst... känns som om de här timmarna kommer gå låååååångsammt.. men men.. LÄngtar så otroligt mycket tills i mån.. lite sugen man kommer bli på att springa själv då.. har vart dålig på att springa på sistonde, hoppas morgondagen ger mig lite inspiration, det vet jag att den kommer göra..

nu ska jag nog gå in på skansens hemsida och planera vad vi ska hitta på för skoj där i mån =) Nån annan som har nåt tips på vad man kan göra i sthlm i mån?

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Att göra i Sthlm...gå på Grönan, köpa glass och kika på utsikten över stan vid Ersta, SHOPPA...!!! :o)
Ha så skojjigt!!!

2007-06-09 @ 09:25:02
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0