Monday MOnday

Jaha.. MÅndag igen.. i dag har jag arbetat! Det gick fint.. Har vart blå undersköterska tillsammans med en alldeles ny sjuksköterska, det gick bra ändå, fast vi båda var nybörjare =) Blev lite körigt emellanåt men det är bara roligt.. att det händer grejjer och att man aldrig behöver sitta still.. Tycker det är skitkul att jag får hjälpa ssk så mycket som möjligt med provtagningar och sådant..

Efter jobbet stack jag och mor ut och sprnga.. vart en mil i dag! de är såååå roligt att springa i hop med någon.. då pratar man bort en massa tid.. prata behöver man! Jag behöver prata mycket.. och ofta! Skönt var det.. nu känner jag mig redo för att springa lite längre.. det blire nästa gång, då blire 1,5 mil.. Nya bh:n sitter som gjutet =) jag älskar den!! Precis när vi kom tillbaka började det spöregna.. lite synd att vi hann in innan, det är sååå skönt å springa i regn.. efter det kom tommys föräldrar och hälsade på, de hade inte sett nya köket ännu.. de tyckte det vart fint =) NU har vi en kille här som ska lösa golvet i vardagsrummet åt oss.. hoppas det går fort.. vill bli klar snart.. nu helst..

I mån äre jobb igen.. e.m då.. skönt det! skönt med sovmorgon! NU börjar jag bli trött.. ska nog ta en prommis med challe först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0