Midsommarfest

Yes.. supertrevligt och urmysigt hade vi det i går =) envisades med att sitta ute hela kvllen, enda till klockan 23 höll vi ut sen var det istappar till ben.. då gick vi in..
Åt jättegod mat och lekte en massa lekar.. 4 kamp vart det till slut, vet inte vart den femte grenen tog vägen =) hehe.. jag höll mig lite i bakgrunden.. gillar inte att göra bort mig sådär =) fast det är sååå roligt att kika på.. Skrattade en massa.. efter det åkte jag och tommy ner till torsåker och gästis med nyberg.. var inte alls meningen att vi skulle dit men det blev så.. som vanligt var det knökfullt med folk.. det är ju traditionen i hofors det.. ALLA är där.. men det var inge vidare skojk så vi åkte hem igen och sov..

I dag är det lite segare =) Har vart uppe hos gabbe och perra och käkat pizza.. vart hamburgare för mig.. ska snart i väg på bröllop =))) min bästa väns mamma gifter sig även min mammas arbetskamrat.. så vi ska dit och kika på cermonin i kyrkan sen ska vi hem =) de ska ha fest för släkten bara.. men cermonin fick vem som helst kika på =) det ska bli så roligt!!

senare i kväll kanske vi åker ner en sväng till hammarby och kollar in läget där.. det är ju också en del i traditionen att man festar där på midsommardagen.. inte jag! Jag har fått nog =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0