LIstigt

Vad heter du?
Therese

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Har klänning och vita tights på mig

Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting.. datorsn surr

Vad gjorde du igår kväll?
JObbade eftermiddag på psykosen

Vad var det sista du åt?
Paj och greksallad till lunch

Hur är vädret hos dig just nu?

Jättehärligt, varmt och klarblå himmel

Den sista personen du pratade i telefon med?
Mamma

Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Utseendet såklart! fina ögon

Hur mår du idag?
Sådär, har många konstigt känslor i kroppen

Vilken är din favoritdryck?
H2O

Favoritalkoholiserad dryck?
Vin

Favoritsport?

hhhmmm.. löpning?

Hårfärg?

Blondt

Ögonfärg?
gråblå

Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång

Syskon?

Lillasyster

Favoritmånad?
ohh, tycker lika mycket om alla.. därför säger jag janurai (då fyller jag år)

Favoritmat?
Tacos..

Favoritdag i veckan?

Fredag, speciellt när man har ledig helg

Är du för blyg för att bjuda ut någon?

Ja det tror jag nog, har aldrig provat

Favoritlåt(ar)?
Lyssnar sällan på musik.. gillar rnb, soul

Hur ser din musmatta ut?
Svart och fyrkantig

Favoritspel?

Sällskapsspel

Kan du nudda din näsa med tungan?

Kunde förut, nu är piercingen i vägen

Kan du korsa ett öga åt gången?

Nej


Är du romantisk?

Ja det tycker jag

Skulle du själv säga att du är lycklig?

Ja jag är lycklig!

Hade du något favoritgosedjur när du var liten?

en brun björn

Är du lik dina syskon?

absolut inte.. men folk tycker att vi är lik till utseendet

Vad ska du rösta på i valet?

Absolut inte högern!! Vänstern såklart

Har du varit på festival?
Ja hultsfred

När skrattade du senast så att du grät?

KOmmer inte i håg, skrattade på jobbet i dag, men inte så jag grät

Bästa konserten?
vet inte.. manson var rätt bra.. häftig konsert men numera gillar jag inte hans musik så mycket..

Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
difflucan hämmar nedbrytningen av fentanyl vilket kan leda till förgiftníng.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
nääästan fram till fönstret

Vad var det senaste du såg på TV?
Nyheterna i morse, på jobbet

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18:50 (19:24)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fortfarande ingenting..

När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
För 15 min sedan.. vi var och kikade på balen i hofors, sen cyklade vi hem

Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
www.saramira.blogg.se

Vad har du på dig?
KLänning, tights och t.shirt

Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
I
går drömmde jag mycket, men har glömt bort det i dag.. kom i håg det i går morse..

När skrattade du senast?
För nån timme sen, när en utav raggarbilarna fick rullas av röda mattan =) för att den inte startade

Är du kär?
JA!!!!!!

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Absolut ingenting, har int ehunnit satt upp nåt på väggarna.. det satt ett skötbord här förut, men det har vi tagit ner =)

Har du sett något konstigt på sistone?

Inte vad jag lagt märke till

Vad tycker du om den här utmaningen?
Skojjig, men lite långdragen =)

Vilken var den senaste film du såg?

Göta kanal 2

Var du kär i ditt ex?
jag trodde nog det då..

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Skulle betala av en massa lån, ta mc-kort, köpa mc och en ny bil.. betela nån som rustade åt oss =) resa och en massa annat

Berätta något om dig själv som folk inte känner till

Har beslutsångest

George Bush?

Uuuusch

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

nej jag tror inte det

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Hej och välkommen..

Vem är din bloggidol och varför?
hmmmm? vet ej..

Vad ska du göra när du har skrivit färdigt?
duscha och sen smita över till jessica och titta på desperata hemmafruar

Vem utmanar du att svara på dessa frågor?

Alla som känner för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0