Jag är inte död...

Jag bara jobbar ihjäl mig =)

Vi har även vart utan internet i över en vecka.. Åskan slog ner och tog vårat modem + hemtelen! GISSA om veckan har vart låååång.. inget internet, ingen hemtele och ingen tv !! Jag undrar hur jag har klarat mig ?? Nej då det har rullat på.. jobbar och jobbar och jobbar! ÄR aldrig ledig känns det som.. men jag stortrivs! hur bra som helst.. helt unerbara arbetskamrater och patienter =) I dag var de en som sa att hon skulle sakna mig i helgen, åååhhh vart lite rörd.. jag är ju hyperkäsnlig så jag kan ju börja böla åt sånt jag =)

Nej nu har jag inte tid med de här! Måste duscha och göra mig i ordning, midsommarafton ska firas nere hos gabbes föräldrar.. med tipspromenad och 5-kamp.. förresten så har de förlovat sig i dag!! Grattis till er =)

Ha en trevlig midsommar alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0