Inte min dag

I dag.. Känner stresshormonerna flödar.. höll på att sova över i morse.. som tur var blev det bara 10 min! KLarade mitt bra ändå.. HATAR att sova.. PÅ jobbet var det kaos, hoppas jag kan kalla det kaos för värre än så vill jaga ldrig mer vara med om.. säkert var det bara en 7:a av 10 på kaosskalan men det räckte för mig =) Men det gick vägen i alla fall, hoppas jag.. törs inte tänka på nu i efterhand OM jag har glömt nåt, för det har jag säkert.. I mån ska jag sitta i receptionen, vill inte! men men.. har ju så svårt att säga nej..

KOm precis hem.. har hunit stanna ivalbo och köpt mat åt challeballe också.. nu har jag en del pyssel att fixa med.. ska betala mina räkningar, tvätta, sätta på pannan så jag kan duscha efter att jag har vart ute och sprungit.. tänkte försöka hinna med å hälsa på jessica senare också.. Laga mat med.. oj vad mycket det blev.. I dag har vi haft anticimex här.. man får en gratisgenomgång av dem när man tecknar en hemförsäkring.. Vi hade lite att komplettera, men det visste vi ju eftersom vi har köpt ett gammalt hus.. brunnen på toa tex, så nu funderar vi på om det inte är lika bra ändå att rusta den på en gång.. när vi ändå är i gång så att säga =) vi hade tänkt vänta tills nästa sommar.. men går den sönder nu får vi ju inte ut nåt på försäkringen.. sååååå..  jaja.. vi får väl se..

nej nu har jag inte tid med det här med.. har massor att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0