Helg

men det känns inte!! Har jobbat f.m i dag.. och jäklar vad vi har jobbat.. jag och johan har slitit som djur.. hade 4 helskötslar som tog tid.. vi hann inte ens med frukost i morse.. halv 11 vart vi klara och då var det ju snart dags för lunch... jaja, det är skönt när det händer nåt också.. gillar att ha saker att göra.. men fikrets ord ekar i huvudet hela tiden.. "Ta det lugnt, inte stressa.. sitt ner och må bra" han har ju så rätt så..

i går var jag ute och sprang.. trodde det skulle bli närmare 2 mil men vart såååå besviken när vi mätte upp och det bara var 13,5 km.. Sprang hela vägen fram till hästbo, men det var inte längre.. i mån ska jag springa 2 mil, helt klart.. gick hur bra som helst i går.. och det var hela vägen på asfalt! Halvmaran kommer gå kanon det!

Senare i kväll ska vi hem till jessica och jimmy.. vi ska laga fajitas i hop =) jag har aldrig käkat det, ska bli skitkul! och så blire väl nån film antar jag! myspys.. i mån blire jobba igen.. först lämna nycklarna =) äntligen!!

var förbi uppe på barn.avd. i dag.. hälsade på tuva.. hade köpt med mig en bamse tidning och lite godis, hon blev så glad så =) hon såg mycket bättre ut i dag! Det hade börjat dra i hop sig nu och vätskade inte lika mycket.. de kanske får åka hem i mån eller på måndag =)

nej nu blire en dusch innan vi ska över till standarn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0