Grillfest...

... Blire hos oss till helgen =) weihooo !! vilka snygga trädgårdsmöbler vi har köpt =) Mörkgröna plaststolar med hög rygg och ett stor ovalt bord i samma färg.. riktigt snyggt med de beiga dynorna vi köpte på owes =) Nu måste vi bara ha ett beiget parasoll sen så äre kanon! Köpte inget mer.. jo en sorts plast på ikea som man ska lägga i lådorna så grejjerna i dom inte flyger omkring varenda gång man öppnar en... i köket alltså... MAn har samlat en hel del vuxenpoäng på sistonde lär jag säga =)

Nu är jag helt slut i huvudet igen.. så himla trött.. funderar på att ta mig en dusch och sen lägga mig på sängen.. har inte ätit nåt än heller, det kan vara det också =) tror det blir en pizza i kväll.. tommy och togga håller på å tapetserar, det låter som det inte går så bra..

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Hello och välkommen till bloggvärlden utanför lunar...hihi. Då får man följa dej här istället dåe...:o) hoppas allt går bra med huset. Väntar med spänning på bilder!! Ha en mysig grillkväll!! Kramar

2007-06-03 @ 20:48:56
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0