Badkruka

nummer 1, det är jag! Tror du jag kunde bada i dag då? aldrig.. det var som om benen blev till is på en halv sekund.. fy satan vad kallt det var.. Challe däremot han simmade som fisken i vattnet.. vi doppade i honom =) han var så söt när han simmade.. hade aldrig sett honom simma förut, var ju tvungen att kolla om han ens kunde, det kunde han =) Nej så det vart inget premiärbad för mig.. kanske framåt en augusti eller nåt..

Var in på systembolaget på vägen hem.. i kväll ska det firas lite till =) hehe.. nej men jag var såååå sugen på vitt vin.. köpte även en flaks åt jessica eftersom hon ska klippa mig =) gräsö hette vinet, klockrent juh! hon älskar gräsö, de har åkt dit varenda sommar sen hon var liten.. så jag vet att hon kommer dö när hon ser den flaskan, om hon inte redan gjort det.. Hoppas hon ringer snart, för jag har lite tråkigt.. tommy ligger under bilen och pillar..

I helgen äre bessemerfest här i hofors.. som flukalaset, cityfesten fast i betydligt mindre storlek om man jämför med dom.. men det är skoj, alla i hofors samlas i nåt öltält.. för min del får det lika gärna va.. tycker inte om att trängas och frysa i ett öltält, så för vårand el blir det lugna gatan.. ska ju till sthlm på lördag också och enligt mamma kommer vi komma hem seeeeent.. hon och titti ska ju springa maran, de räknar på en 7,8 timmar för att vara på den säkra sidan =) haha.. så lång tid komemr det inte ta!
nej nu ska jag ringa och kolla vad jessie gör

Kommentarer
Postat av: Sara-Mira

Åååhh så ni ska till Sthlm på lördag?? Kanske ses i vimlet då och kan ta en glass eller nått?? :o) Vi ska nog också in till stan på lördag och kika, blir garanterat folkfest...guud så varmt för alla löpare!! Tror det ska bli runt 30 grader!! Önska din mami lycka till!!

2007-06-07 @ 19:35:03
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0