Äntligen !!

NU äre helt tomt i lägenheten =) känns underbart.. på söndag lämnar vi bort nycklarna =) skööööönt!! Åkte hemifrn 9 i dag och har hållt på å plockat i hop det sista, sprungit ut med sopor och städat undan det värsta.. efter det käkade vi lite på max sen åkte jag upp på sjukhuset och hälsade på stina, tuva och pojje.. usch jag var såå nära på att börja böla när jag fick se henne, det var det värsta jag har sett.. helt skinnflådd gumman.. de tror tydligen att det är svinkoppor nu.. håll ut vännen, det blir snatr bra =) Tänker på dom hela tiden ! ska kika upp en sväng i mån med efter jobbet..

efter det stannade vi en snabbis i valbo, shoppade lite nödvändiga grejjer på ikea =) och sen åkte vi hem.. tompa smet från bensinen på statoil, det kom vi på när vi var framme i engelsfors.. bra! Han är ju i sin egen lilla värld mest för jämnan inte så konstigt att han missar bensinen på en hundring då eller... vi ringde så fort vi kom påd et och då var de såååå nära att skicka ut en efterlysning !! vi var nästan brottslingar där för ett tag ;)

nu har tompa åkt ner till torsåker för att hämta hem ved och jag ska snart göra mig i ordning för att kuta efter.. ska försöka springa hela vägen ner till torsåker hade jag tänkt.. det blir närmare 2 mil eller mer kanske.. sen blire hyra film och jäsa..

försöker hitta en tatuerare som har öppet i mån som kan ta sig an mig =) jag har bestämt mig nu och då vill jag att det ska ske NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0