Trevligt

är ordet som beskrvier kvällen.. Ojoj vad roligt vi har haft.. jag och jessica har nog inte vart på depå sen... ?? jaa jag vet inte när.. vi har skrattat så vi gråtit.. jag tycker såååå mycket om mina vänner.. på depån vare också trevligt.. massor med folk som man inte sett på riktigt länge... var ett atg sen man vart där nu.. emma hade inte vart där på över 1 år och 9 månader =) räknade vi ut.. Jag stortrivs här hemma med alla mina underbara vänner.. vill aldrig mer flytta härifrån! nu ska jag nog spela mamma ett spratt.. hon rinde mig härom natten och spelade deras ringon från plingklockan.. (de har lilla sjöjungfrun som plingklocka) underar om jag ska spela in våran och skicka som ett röst mms till henne =) då skulle hon fan få igen =)

nu kommr darling hem.. nu äre nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0