Tisdag?

Jo det är tisdag i dag, men det känns som måndag.. eftersom jag var ledig i går får jag ingen ordning på dagarna !

Men det ÄR tisdag och jag har jobbat.. det har gått finfint! har haft Karin som sköterska..

Annars mår jag bra.. tommy jobbar e,m så jag ska fixa lite i vardagsrummet/matsalen.. ska måla det sista så det är klart för tapetsering ! Det blir kanske till helgen eller nåt.. Tommy måste skynda sig ut med den gamla oljetanken också för om 2 veckor ska vi borra bergsvärme =))) Underbart! Så han ahr lite å fixa med nu på ledigheten..
Menu nu först sk ajag ut och springa.. ska köra en kortvända i dag men ska köra intervallträning i backe! det behövs.. så jag kan springa fortare!! sen kanske jag glider över till jessica oh hör hur de har haft det på semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0