Tisdag

God morgon! Elle förmiddag eller hur ni vill ha det..

I dag äre Tisdag! Jag har vart vaken sedan 8:00, kunde inte sova längre.. jag har tagit en promenad med challe... vi mötte på grannens automatiska gräsklippare, gissa om jag blev förvånad.. har bara sett sådana på tv =) Den pluttra runt där helt ensam och klippte för sig själv.. en sån MÅSTE jag ha!!!

efter vår lilla prommis satte jag fart med spegeln igen, nu är den snart klar =) har bara gulddetaljerna kvar nu =)) har även börjat med ljuskronan också, den sprayar jag i guld, det blir skitsnyggt! SÅ nu får matsalsbordet komma vilken dag som helst! det är ju beräknat att det ska komma i nästa vecka =) weiii.. sen ska vi ha middagsgäster vaaarje kväll..

I går kikade vi på Linas kvällsbok.. oj vad den var bra! Jag skrattade hela tiden.. typisk tonårsfilm, men jag var verkligen på ett sådant humör i går.. pinsam och söt.. ja den var så bra så jag var tvungen att gå över till jessica så hon också fick se den =)

Efter att jag är klar med spegeln och så tänker jag nog bege mig till valbo.. Jag börjar jobba halv 3 men tänkte fynda lite innan =)
nej nu ska jag ut och spraya på det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0