Stressigt

Har jobbat id ag med.. det är tokstressigt på jobbet! varenda dag känns det som om jag inte hunnit med att göra allt jag ska göra elelr så har jag glömt hälften.. otäck känsla tycker jag.. svårt för att släppa! Men det brukar gå vägen.. än har jag inte vaknat och komit på nåt jag glömt.. fast ältar gör man ju..

efter jobbet vart jag i akut behov av en klipptid! Mitt vanliga impuls.. svängde in i valbo men de hade smockfullt stannade öven i sandviken men där hade de inga drop-ins.. vågade inte riktigt låta samsax ta sig an mitt hår.. ingen i hofors hade tid heller.. så jag fick hålla tillbaka där.. så nu blire väl inget av med det i stället =)
Jaja vidare in på svensk kassaservice för att hämta ut min lön som jag fick när jag jobbade en natt i sandviken.. men kärringen som satt där var inte det minsta hjälpsam, jag blir så trött och skitirriterad på sådana otrevliga tjurskallar som inte förstår att jag inte fattar nånting av det dom pysslar med.. hur fan ska jag kunna veta att de inte samarbetar med handelsbanken så jag inte kan få in pengarna på kontot!!! men som man bemöter blir man bemött, i alla fall på sådana ställen.. Har man ett sånt arbete får man fan se till att gå en charmkurs! Jaja fick i alal fall ut mina pengar efter att betalat 30 spänn för att få dom, det är helt sjukt det!! Jaja.. de 1300 ska jag lägga undan till tatueringen =)

Nu ska jag och darling pyssla lite i vardagsrummet.. snaaaaaart klart =) listerna är på plats, ska målas en sista gång.. i mån kanske vi tapetserar =) ska åka på tippen också med hela garaget som är fullt med sopor..
senare i kväll blire glass på korren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0