SÖndag

Jag mår helt okej i dag.. inte det minsta dålig, bara trött.. inte ås konstigt när man är ute och ränner till 2 på natten, dansar en massa disco när kroppen är van vid att lägga sig 10 liksom.. HAde såååå trevligt i går! Måste vi göra om snart tjejer.. Jag ska bjuda hem alla mina vänner sen när vi fått ordning i vardagsrummena.. och fått hem matsalsbordet =) det är ju i stort sett klart nere där.. bara möblerna som fattas.. ska skrapa och måla fönstrena också, men det är det ingen panik med..

I dag har vi inte gjort mycket.. jag, sanna, anna och jessica åt bakismat på rondellen.. efter det åkte vi hem till emma och hälsade på.. sanna hade ju inte sett nova sen hon var nyfödd, det är 9 månader sen nu =) Vi satt där ett tag och pratade om allt sen skulle sanna åka hem till gävle igen på mototcykeln =) så himla coolt med mc... och så har hon ju en HD! såklart och skinnställ och grejjer..

var precis upp till mor och far i engelsfors.. de hade vart på byfest i går.. mamma hade dansat med självaste Tom Fellman, chefen på säters sjukhus, eller vad han nu är.. han har i alla fall vart och föreläst för oss i skolan, han är helt underbar som föreläsare!! Jag visste att han bodde i engelsfors.. så mamma hade dansat med honom i går =) de hade haft trevligt men det hade blivit tidig hemgång..

Nu ska jag och älskling ta en promenad med challe upp till kisoken och hyra en film och sedan inviga nya tv.N och soffan i vårt nya fina vardagsrum =) ÄNTLIGEN!!!

Blev för övrigt tokig på grannen i dag igen.. I dag stod de mitt på vägen och lockade på charlie, jag vet inte om det är deras hund de lockar på hela tiden eller om de lockar på min hund! Jag blev i alla fall tokig för min hund får inte gå ut ¨på vägen hur som helst.. han ska hålla sig på gården.. jag vill kunna ha honom lös.. men han stackarn blir ju helt förvirrad när dom står där och ropar på charlie.. och nu var det inte barnet i familjen utan MAMMAN!! Jag blir galen.. Måste nästan ta och fråga dom hur de har tänkt sig att det här ska fungera.. det blir ju inte bättre för dom heller när vi ropar på våran hund då tror väl deras att det är han vi menar och hit och dit.. ja det är helt sjukt!! Puckon!
nej nu blire en kalldusch och sen promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0