segisdag

Nästan så jag längtar tillbaka till jobbet =/ nää inte riktigt.. men jag är så seg orkar itne ta mig för nånting typ.. sen sist har jag åkt bort och köpt en pensel, grundat dörrfodrena till öppningen och sen inget mer =) Jag och djuren har bäddat ner oss i sängen i stället och kikar på time out 2 =)

Snart kommer darling hem också.. vi ska åka ner tillmorfar i torsåker och lämna tillbaka lite verktyg som vi har lånat.. skruvdragare och grejjer.. sen vidare till engelsfors och käka fajitas.. mmm.. får se om jag orkar springa.. är så trött i kroppen..

Hittade förresten en gammal bild på challe när han var bäbis..  Kan man vara sötare än så? För övrigt hittade jag bilder på mig själv sen förra sommaren.. jäklar vad stooor jag var då.. ser det inte själv men oj vad jag måste ha gått ner i vikt.. det är väl en 15 kg som jag har gått ner nu snart.. men lite till ska jag väl gå ner..

nej nu måste jag ta å rycka upp mig..

Kommentarer
Postat av: felicia

nawww, va söta! =)

2007-07-07 @ 14:16:19
URL: http://feliciiaas.blogg.se
Postat av: Sara-Mira

Guud så mysigt de har, lurvbollarna :o) challe är en riktig goding, förstår att du har en del att göra med den pälsen...hihi.
Du är SÅ duktig som gått ner så mycket i vikt. Har du gjort nått speciellt?? Förutom att du springer jättemycket då. Ha en mysig kväll och njut av ledigheten!!
Kramar

2007-07-07 @ 16:34:00
URL: http://saramira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0