Oj vad det går undan

Redan onsdag.. snart bara två veckor kvar att jobba! Tråkigt men skönt också.. Är ju så intensivt! I dag har jag pillat med sår och dragit suturerJag gillar sår, man kanske skulle bli distrikta i alla fall? =)

efter jobbet svängde jag in på valbo och köpte två presentkort.. ett till mamma och ett till syster.. riktigt dålig fantasi och dåligt med tid också för den delen.. men men.. de kan ju handla vart de vill på hela valbo, såååå.. de blev nog glada! så fort jag kom hem åkte vi upp dit... farmor och timo var där då.. hemma från gbg, trevligt att träffa dom.. syrrans kille var också där.. smällde i mig massor med tårta =)
efter kalset kom gabbe och perra förbi oss, vi beställde kinamta, men jag fick knappt i mig nånting.. fick en hel del över till matlådan i mån =) vi såg en skitkass film och sen åkte de hem.. jag och älskling tog en prommis genom området vårat =) mysigt värre..

Just nu ser det ut som en byggarbetsplats på vår gård, eller det ÄR en byggarbetsplats på vår gård.. de håller på å borrar hålet för bergsvärmen, det är skitmycket maskiner och lastbilar på min fina grästmatta!! jaja.. det blir ju varmt och skönt i alla fall.. nu är jag så trött så jag ska nog glida ner i sängen.. f.m i mån igen sen ledig på fredag!

Förresten, anna Conrad ringde i går.. min gamla mediklasspolare.. vi ska ses till nästa helg =) greaat! Hon är hemma från norge nu, troligtvis för gott.. men just nu befann hon sih i sthlm, men nästa helg när jag är ledig (och nygaddad) ska vi ses =) weiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0