Mysigt värre

har vi haft det här på söndags e.m.. fick med mig darling upp till fjällstugan.. lurade i honom att det bara tar 10 min att knalla upp, annars hade han aaaaldrig följt med =) Egentligen tar det 20-30 min.. men han följde med minsann... däruppe satt vi och njöt av utsikten och pratade om hur glad vi båda är att vi flyttade hem igen.. har alltid trott att jag är en stadsmänniska, men icke!! Jag älskar skogen och naturen..
efter den lilla trippen så följde vi med mamma och pappa och hälsade på hos farmor, det var aslängesen jag träffade henne.. de är ju i stugan i göteborg hela sommrarna.. nu har de kommit hem, för mamma och syster fyller ju på onsdag såååå.. sen åker de ner igen.. vi ska svänga förbi där och säga hej när vi åker ner till gbg och liseberg v.33!

sen efter det följde mamma och pappa med hem till oss och invgide nya tv:n tillsammans med oss.. vi hyrde en film via tv:n.. superskönt! bara å välja så kommer det på tvräkningen sen =) den svarta dahlian blev det, skitbra film!!!

I dag fick vi sms om att resan är beställd nu till feb =) weiiii.. spanien here we come! Underbart ska det bli.. riktigt roligt också!

NU äre sovdags.. ska upp i tid i mån och springa med mami.. de börjar sin semester nu... det blir en kortvända i mån.. var in på hemsidan i dag, det är 41 dagar kvar nu =) och 6 st anmälda ifrån hofors.. till halvmaran alltså!!

Nej Tack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0