Mysigt värre

I går kväll åkte vi till monroes för att äta.. ett ställe utanför sandviken som är marilyn monroe, betty boop och elvis inspirerat skitmysigt är det! Jag och tacubuffé och tommy åt en kebab.. efter det stannade vi på lappens och köpte glass.. sen när vi kom hem så tog jag och emma en svöng runt hammardammen, det var superskönt! Var riktigt längensen vi tog våra promenader nu.. LÅngt innan emma blev gravid tror jag.. kom hem runt halv 10 då kom mor och far förbi och kollade in matsalsrummet som snaaaart är klart, bara fondväggen kvar nu =) sen gick jag och la mig lkäste hjärtats anatomi, som behövde repeteras! Sååå spännande.. specieltl nu när man jobbar med det och ser de på riktigt liksom!

I dag sov vi riktigt länge.. ända till 10, då ringde pappa och väckte mig.. han behövde hundvakt medans han åkte till eskilstuna för att hämta hem en båt =) de sålde sin storbåt i helgen och nu har det köpt en mindre räserbåt.. så nu vet jag vart mina impulser kommer ifrån ;)
Tommy håller på med tapeterna, så det är bäst att hålla sig undan =) jag ska nog gå ut och klippa gräset.. springa ska jag göra senare..

Justja! det var en snubbe här och kollade på taket i går också.. troligtvis gör vi om det redan nu i sommar.. när vi ändå ska dra in bergsvärme så behöver vi ett ordentligt tak så värmen inte försvinner på en gång.. ordnar vi taket ordentligt så slipper vi tilläggsisolera senare =)
nej nu ska jag fixa och dona lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0