Min lediga dag =)

Började med att ta en liten sovmorgon till kl 09, efter det åkte jag upp till mamma och pappa och åt nybakade scones =) mmm.. efter det åkte jag och inhandlade konsoller till de fina fönsterbrädorna som jag köpte i går.. sen så kom mamma och pappa ner till mig och vi hjälptes åt med det sista i köket =) Jag och mamma gjorde klar fönstrena och tävttade dom medan pappa satte dit socklar och golvlister och satte upp persiennerna!! det var kanonsnyggt! Samma mörka träfärg som bänkskivan blev det på persinnerna, ska ha sådan i stället för gardiner, det blev riktigt fint! sen började jag med ett fönster ur matsalen.. de får ta den tid det tar, är så himla skittrökigt att fixa fönstrena! Men det är lika bra att göra det nu så slipper vi nästa sommar =) då äre bara fasaden som behöver målas om!

Tommy har jobbat f.m.. när han kom hem bjöds det på pommes fritts och korv i våra fina utemöbler =) Vi har ätit där kanske 3 gånger i sommar.. blir så in i helvete varmt där, men jag ska absolut inte klaga! I dag har det vart kanonväder..

nu på kvällen har jag målat spegeln =) Boston beige hette färgen, det blir sååå himla snuggt! Den ska målas en gång till sen ska jag måla dit gulddetaljerna!! den kommer bli knaonfin i hallen sen =) Mamma blev så avundsjuk så hon ville nästan ha tillbaka spegeln som hon gav till mig här i våras..
efter all målning tog jag en springtur.. det gick åt helvete!! Har aldrig vart med om attdet har vart så jobbigt.. kunde inte förstå att jag har orkat springa 1,6 mil när jag sprang där.. vart väl en 6 km i dag men jag fick verkligen tvinga mig själv runt.. började med jordens värstinghåll! Har aldrig haft sådana håll, höll nästan på att ramla i hop när den satte i gång, sån värk blev det.. var tvungen att gå en bit då.. men runt kom jag till slut och nu ska jag duscha sen slänga mig i soffan.. i mån vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på medan älskling jobbar.. själv börjar jag jobba halv 3!

JAja.. de var de det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0