Ledigheten lider mot sitt slut

Det har vart riktigt underbart med 3 hela dagar ledigt... behövdes verkligen.. synd bara att darling inte haft nå ledigt med mig =/ men bara för de 3 lediga dagarna så åker man på långhel i helgen då.. fre,lör,sön OCH måndag!! Piss men men..

I dag har jag mest gjort det jag har velat gjort länge nämligen läsa på lite om hjärtat! Har jobbat snart halva perioden och inte hunnit med det.. men när jag läser så känner jag igen det mesta.. och det är ju bra =) då finns det alltså nånstanns där i mitt huvud..

efter det kom mamma och hämtade mig vi tog med oss min cykel och så åkte vi hem till dom i engelsfors.. där tog jag tag i challes päls en gång för alla.. skägget hade växt minst 1,5 cm såg riktigt rolig ut.. nu är han rakad och fin =) nybadad med.. bara klorna och tänderna kvar.. ville inte ge mig på honom med det också.. men han är så snäll och står faktiskt stilla när jag håller på.. efter det åt vi jordens godaste laxsallad med avokadodressing.. såååå himla gott, fick med mig en matlåda till mån =) sen så slappade vi lite i fotöljerna tills min moster och min kusin linah från stockholm kom på besök.. det var supertrevligt.. vi ses ju alltför sällan nu när hon bor i sthlm!  efterd et tog jag cyklen och challe i cykelkorgen och cyklade hem.. det var rikgti skönt och cykla.. luften var så där frisk, älskar det! 1 mil är det därifårn och hem.. jag som är usgen på att göra klassikern börjar ångra mig.. speciellt när det gäller cyklingen.. tror det är 32 mil man cyklar.. jag är less efter 1 och ont i arslet får man ju å.. njaaa vi får väl se hur det blir med det!

nu ska jag ta mig lite vattenmelon och krypa ner i sängen.. är skitstressad över att jag ska sova över i mån med.. måste leta på en väckerklocka till som jag kan ha.. då har jag 3 och så sprider jag ut dom lite varstanns så jag MÅSTE kliva ur sängen.. då borde jag verkligen inte kunna göra det igen.. jaja.. man ska aldrig säga aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0